شاعر می مانم

شاعر می مانم

اینجا اشعار شاعران را به انتخاب کاکاپو می خوانید
هرگونه کپی برداری از این سایت به شدت مجاز بوده
و باعث خرسندی بنده است!

پیوندها
نامه نوشتن چه سود، چون نرسد سوی دوست ..

از: سعدی

نظرات  (۸)

باید خودم

باد را متقاعد کنم

که نوزد

باید خودم

حرمت کلبه ام را

به دریا گوشزد کنم

زمین جای خطرناکی است

و کسی که

باید بیاید

همیشه دیر می آید.

رسول یونان
کجایی رفیق؟
پاسخ:
هستم خدمتت
بسیار زیبا گفتن،چه سود..

سلام

دعوتید

بالاخره میرسد...
زیبا مثل همیشه
دوست عزیز به گالری عکساتم سر زدم
خیلی قشنگ بودن مخصوصا اونی ک میگفت:
زیر داغ ترین آفتاب دنیا راه میروم و میبینم تنهایی کش دارم را...
این جمله تا ابد تو ذهنم می مونه
مرسی بابات مطالب زیبات
من شمارو لینک کردم شماهم منو با اسم
یارو
لینک کنید
مرسی
پاسخ:
مچکر از لطف شما اما اینجا کسی لینک نمیشه
وبلاگ خوبی داری از شعراش خیلی لذت برم
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۶ شهناز اسحاقی

درود فراوان...

 

در تمام سال فصلی خوش تر از پاییز نیست ...

 

با "متولدین پائیز" به روزم...[گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی