شاعر می مانم

شاعر می مانم

اینجا اشعار شاعران را به انتخاب کاکاپو می خوانید
هرگونه کپی برداری از این سایت به شدت مجاز بوده
و باعث خرسندی بنده است!

پیوندها
تن نیست آدمی
عدد است
کم می شود
هر روز
از: آدونیس

نظرات  (۲)

کاش بی نهایت بودیم....

+سپاس

پاسخ:
سپاس از شما همیشه همراه

کاکاپو ! اینجا را خیلی دوست دارم ، زیادتر از زیاد.

مرا به به عزیزترین جا میبرد.به دفتری که قبل از اینکه خودم حرفی برای گفتن داشته باشم ، در اوج نوجوانی، داشتمش و در آن  اشعاری از دیگران که دوستشان داشتم ، مینوشتم. اینجا دقیقا همان جاییست که من حس رهایی دارم.

+بابت تمام زحماتت ، تو را سپاس

پاسخ:
اینجا برای دوستانی مثل توست ک قدر شعر را می دانند و شعر را زندگی می کنند. من هم این شعرها را از دفتری می نویسم ک گنجینه ی اشعاری ست ک در حد مرگ دوستشان دارم.
سپاس از تو ک می خوانی رفیق:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی