شاعر می مانم

شاعر می مانم

اینجا اشعار شاعران را به انتخاب کاکاپو می خوانید
هرگونه کپی برداری از این سایت به شدت مجاز بوده
و باعث خرسندی بنده است!

پیوندها
سیگارهای بهمنش را دوست دارم
عطر بد پیراهنش را دوست دارم
گفتند: « دیوانه! ندیدی زن گرفته؟ »
دیوانه ام، حتی زنش را دوست دارم

از: نفیسه بالی

نظرات  (۶)

منم نوشتم  اینو تو وبم

پاسخ:
چه خوب
اخه... نازی
این شعر رو تو وبتون قرار بدید لطفا خیلی قشنگه:

"پنبه الکلی"

آغشته به غصه مرا
دردی ست با پیش درآمدهای تشویشی

از:شیما آمیغ


اگر خواستید پیامم رو کامل نشون ندید،من دوتا شعر دیگه هم ازین شاعر دارم که اگرمایل باشد برایتان قرار می دهم،شما شعر دیگه ازین شاعر ندارید؟یا خونده باشید؟من خیلی دنبال شعر هاش هستم متأسفانه  به غیر از این فقط دوتای دیگر پیدا کردم.
پاسخ:
متأسفانه شعرش به من نچسبید. ایشون رو نمی شناسم. دو تا شعر دیگه شو بذارید ممنون میشم
: ( چه شعر بامزه و جالبیه
ااا: ( اشکالی نداره.متاسفانه اون یکی رو گم کردم.

دیگر روز من طلوع نخواهد کرد
مرگ تدریجی ام را با نبودنت 
غروب میکنم
تا طلوعی دیگر با هم غروب کنیم.
از:شیما آمیغ
خیلی چسبید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی